onsdag den 3. august 2011

Hårdt at starte efter ferien

Mandag blev det så min tur til at starte efter 3 ugers ferie. Puha det er hårdt at komme op i gear igen. Savne unger gør man jo også, når man de sidste uger har fået masser af kærlighed 24-7 ;O)
Igår var det sy dag, jeg fik færdig gjort noget, som jeg startede på i sidste uge. Så det var dejligt
De lange bukser til Mille og jeg er til efteråret.
Mors bukser med smock kant forneden det har jeg forelsket mig sådan i, men det tager noget tid at sy.



Fin med Lilla tunika til, til efteråret.

Prikket tunika til mor med army grønne prikker.

Det er som altid dejligt at se med Kate min nabo  nr 5, det er lige til at overskue at gå over med symaskinen på den anden side af vejen. Vi har efter hånden produceret en del.
Mønsteret til Milles bukser er et minikrea mønster.


 

1 kommentar:

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...