søndag den 31. juli 2011

En dejlig gave

Jeg har fået en rigtig dejlig gave idag, fordi jeg har passet genboens drivhus og vandet deres have i de 3 uger de har været på ferie, så ud over de dejlige ting jeg har kunne høste i drivhuset fik jeg så lige denne dejlige emalje gryde i en rigtig dejlig lyseblå farve min yndlingsfarve...den er så FIN og jeg syntes bare den er så flot.
Tænkte først på det lignede en af de belgiske muslinge gryder, som de serverer muslinger i når man er på restaurant.
Men den går jo fint til pasta også. Den kan også bruges til induktion så det passer lige til køkkenet.
Den er 1.5 L stor,så fin med håndtaget i den ene side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...