søndag den 31. juli 2011

Nyt gammelt strygebræt

Sidste lørdag da vi kørte hjem fra Sommerhuset i nordjylland. Kørte vi forbi Susi Rydahl i Farsø, som har bloggen Velkommen til indretning med farver -en rigtig dejlig blog -(besøg den HER), hos Susi havde jeg købt et gammeldags træ strygebræt.
Du kan se herunder hvordan det så ud før jeg malede det.
Efter grundig slibning. Har jeg  herefter grundet det med 2 gange hvid og slut malet det med en hvid med lidt glans.
Betrækket er skiftet er jo nemt at skifte det er jo hæftet på med hæftekramper.
Sådan kom det færdige resultat til at se ud.
Betrækket der er på er hør

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...