fredag den 8. juli 2011

FERIE FERIE FERIE

Ferie, ferie, ferie,


slap nu af, du har fri og syng en glad melodi.


Op mod solen ler jeg,


den vil skinne til ferien er forbi....
Endelig blev det vores tur til ferie...
Vi har hentet Oliver i Hornbæk hvor han har været på ferie hos farmor og bedstefar i deres dejlige sommerhus.
Han var rigtig glad for at være deroppe og blive forkælet samt få alle de is han kunne spise...
Dog savnede han Mille og sin mor og far, så han var også en glad dreng at få med hjem.
Der har været tryk på på arbejdet i denne uge pga vandskaderne i KBH.Så jeg har ikke været på bloggen så meget som jeg gerne ville.
Men en sydag det blev det da til i denne uge. Denne gang var det vores lille Niece Madeline som skulle have lidt tøj, hun bliver snart 1 år så ud over et dejligt hæklet tæppe fra Sebra, så får hun også lidt fra Faster.
Her er et par billeder fra sydagen
Søde pludder bukser med smock. Jeg har købt en fin mørk pink bluse der passer til.
Fleecejakke med applikeret sommerfugle, mangler dog lynlås og blive lagt op.
På ryggen en fin uge.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...