fredag den 29. juli 2011

De sidste ferie krampetrækninger

Så tæller vi de sidste feriedage, vi har haft en skøn ferie selvom vi har haft blandet vejr heldigvis var vi jo heldige i sidste uge i Jylland med godt Vejr.
I denne uge har det kun været få regnbyger forbi. Vi har da cyklet til Solrød en dag der var  6,4 km hver vej, samt til Køge en anden dag der var også 6 km hver vej, Oliver klarede det så flot på sin nye cykel og Mille tja hun hyggede sig fint i cykeltraileren.

Idag var vi i Tivoli med ungerne samt min bror og hans kæreste og deres datter Madeline. Det var en dejlig tur vi var heldige med vejret. Oliver var glad for Onkel var med, for han gad jo prøve alle de vilde ting. Da vi var i Tivoli, så jeg til min store overraskelse, at Special købmanden havde åbnet en butik derinde. Så jeg gik lige på inspirationsjagt....Jeg har jo længe haft i tankerne, at jeg skal i gang med at lave Popcakes. Sidste nye Kage hit. Mille bliver jo 2 år til Oktober, så jeg havde tænkt mig, at lave nogle fine nogle til hendes fødselsdag ala disse:

Hos special købmanden i Tivoli fandt jeg så Candy melts, som er det flotte farvede chokolade.
Jeg købte disse ting derinde:
Lyseblå og lyserøde Candy Melts samt slikpinde.
Du kan besøge special købmanden onlinebutik HER
Nå jeg går igang med at lave popcakes skal jeg nok poste opskriften.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...