torsdag den 28. juli 2011

En heldig vinder

I dag har jeg simpelhen været super heldig og vundet en ny cykel.
Jeg havde egentlig glemt at jeg for ca 14 dage siden nede i vores lokale super brugs. Deltog på en konkurrence de havde lavet pga rabat på nutella (vist nok noget med 400 g glas). Jeg deltog fordi man kunne vinde en rejse til Mallorca og hvem kunne ikke tænke sig det med denne danske sommer...Nå men jeg gættede på at Candel Evans ville vinde dette års tour de france- og det gjorde han som bekendt.
Så de ringede fra brugsen, at jeg havde vundet en cykel. Jeg blev helt forvirret, men skyndte mig ned og hentede den. Her er billedet af den. Den er super flot. Dog har jeg nu pillet kassen af foran samt nutella klister mærket og den har fået en pileflet kurv på.
Den er super retro og den er fin ned til mindste detalje, også er den nutella farvet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...