tirsdag den 23. august 2011

Hydrangea Paniculata Grandiflora

Det er så navnet på min nye høstsyren eller syrenhortensia.
Jeg er meget spændt på den, for den kan blive mellem 2-3 meter høj
Som I kan se minder den meget om Hortensia Limelight, og måske lidt hen ad Annabelle selvom denne her har kegleformet blomster stande.
Jeg har også plantet en hvid slyngrose med navnet "Schneewalzer"
Nå den kommer i blomst snart ser den sådan ud.
og når den rigtige størrelse er nået er vi måske henne i noget ala dette.

Jeg syntes også min chokolade blomst fortjente, at komme på bloggen
Jeg elsker duften af den, når den står i fuld sol.



3 kommentarer:

  1. De er bare så flotte de syren hortensiaer.
    Da vi var i Sverige på ferie, så jeg dem i alle de svenske haver i sart lyserøde.
    De er bare så flotte.
    Sådan en må jeg eje:-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Ja Den var heller ikke dyr den kostede vist 129 så du må aftsed til nærmeste plnate skole.. den ville helt sikkert være flot i din have..
    God dag
    Knus Tine

    SvarSlet
  3. glæd dig til din hortensia jeg købte en sidste år og den blomster med ca 12 store hoveder i år er også blevet dobbelt så stor knus Maj-Britt

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...