tirsdag den 9. august 2011

vrøvl med internettet

øv, har haft vrøvl med det trådløse internet hertil aften så nu sidder jeg med kabel og sidder stort set oven på routeren med pc'en på skødet.

Nå men det jeg ville vise var bare hvad der kom med posten idag.

Lækkert sengesæt fra H&M's HOME afd.
pudebetrækket jeg har lagt ovenpå  er i hør men er et pynte betræk.
sengesættet finde i mørk khaki som denne og naturhvid.

 Det koster 399,- for sengesættet og 129,- for pyntepudebetrækket.Ønsker du dig et magen til så finder du det på linket herunder. billedet er venligst lånt af H&M.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...