mandag den 15. august 2011

Første skoledag

Mine store søn havde 1 rigtige skoledag idag.
Har har ellers i 1 år nu gået i Maternel klasse men idag var det 0. klasse der ventede.
Oliver syntes det var så dejligt at se sine klassekammerater igen.
Her er det lidt billeder fra dagen. Tænk jeg syntes han er blevet en så stor dreng.
Hr Behrens byder børnene velkommen
Hånd i hånd 2 og 2 ind i den nye klasse vi skal gå..




Oliver venter spændt på at de skal starte

Dejlig formiddag og dejligt at møde de andre forældre igen

3 kommentarer:

  1. Hvor ser han sød ud din Oliver.
    Fik du bagt dine muffins?

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Det er en stor dag når man skal begynde i skole. kan tydeligt huske da mine piger var i den alder. Dejligt billede af din dreng.

    SvarSlet
  3. Hey med jer..
    Uha ja det er en helt speciel dag...
    Mor far og Oliver var meget stolte

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...