søndag den 7. august 2011

Kender I det?

Når man efter en weekend, træner til endnu en weekend? Sådan har vi det vist efter denne weekend.
Vi var tidligt af sted i går morges for at købe gave til en 30 års fødselsdag, bagefter ud med ungerne til min mor og far. kl 14 af sted fodbold sommer fest...smadder hyggeligt vi festede i 12 timer altid rart at møde nye mennesker. Oliver spiller fodbold og Anders træner dem, så det var trænere og holdleder med påhæng, dog fra 4 årgange..Årgang 04-05-06/07..Vi spillede selvfølgelig fodbold, som vores unger, og der var en masse mænd tæt på 40 eller der over, der skulle vise deres talent, hvilket gjorde at de fleste humpede bagefter.
Dejlig fest men lidt træt i håret hertil morgen. Kl. 9:00 kørte vi mod Bilka der var bla 40% på LEGO og når man har 2 LEGO tosser herhjemme så måtte vi ud og stå i kø. Så er julegaverne klaret til Oliver...
Da vi kom hjem havde vi lige 45 min, inden vi skulle til 30 års fødselsdag hos min svigerinde.
Der var børnene jo også, og selvom det kun var igår vi afleverede dem hos mine forældre, så var de jo savnet.
kl 19 var vi jo så hjemme...puhaaa, men hvad, vi har hygget os med en masse dejlige mennesker...
Nå men nu skal I forresten se hvad jeg fik i den forgange uge af en super skøn kollega der ikke bor langt væk fra mig...
De skønneste dejlige vindue ikke mindre end 190 cm. Højt med masser af fed patina. Overvejer at lave et flot skab ud af det.
Så Jeanette, jeg ved du læser med, 1000 tak, det største kram til dig fordi du tænkte på mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...