lørdag den 27. august 2011

Den dejligste buket fra min 23 mdr gamle datter

Jeg har fået den dejligste buket fra min datter (jeg tror måske mormor har hjulpet lidt). Min mor passer Mille til hverdag, jeg har ansat min mor, som dagplejemor og jeg får tilskud til hendes løn af kommunen.
Min mor har passet Mille, siden Mille var 6½ mdr. men om 1 mdr. er det slut, så starter Mille i Børnehave.
Nå men, denne dejlig grøftekantebuket har hun plukket, det er dejligt, at min mor lærer mine børn, at plukke blomster til deres mor. Oliver gør det også stadig, når han ser en blomst i grøftekanten...det er SÅ dejligt, at få blomster.
Torsdag var det krea dag men genboen og jeg fik syet en lille Tunika færdig til Mille
Jeg har sat et lille bånd på midten af tunikaen, hvori der er trukket elastik igennem, også har jeg påsyet 2 små blomster.
Tunikaen passer til de 2 par bukser jeg syede sidste torsdag.


HUSK AT JEG STARTER MIN FØRSTE
"GIVE AWAY"
OP PÅ MANDAG


2 kommentarer:

  1. Dejligt med en mor der kan passe din lille prinsesse.
    Nu kommer din mor, da til at savne hende:-(
    Hvor er den fin den buket, elsker buketter fra naturen.
    Du bare dygtig til at sy tøj, det har jeg endnu ikke prøvet.
    Det kunne ellers være sjovt.

    Glæder mig til at være med i din Give Away

    Ha´en dejlig weekend.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Hej Susi
    Ja det ved jeg hun gør og det gør jeg da også....
    MHT. til at sy blir jeg bedre men du ved øvelse gør mester...De mønstre jeg syr efter er ret nemme (det er mini-krea). det kan man nemt forvandle.
    Ja håber du kigger forbi mandag.

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...