søndag den 21. august 2011

weekendens kup...

Sikke en herlig weekend med tørvejr og søndag der var dejlig varm.....
Weekendens kup er et fint brugt havemøbel sæt i den helt rigtige slidte stil..Det fandt jeg på den blå avis (dba.dk). Jeg skulle egentlig kun have en bænk, til dekorattion, som jeg havde tænkt på der skulle stå ved vores hoveddør, men kunne ikke stå for dette sæt. Så dette måtte hjem til mig..egentlig er det også bedre med det gamle gasbord jeg har ved vores hoveddør....SMILER
På morgen terrassen hadve vi før Oldemors krummerlurer jernsæt, det er nu rykket ud i mit nye bed. Det startede jeg på sidste år, der er nogle roser og sommerfugle buske, det er dog under opbygning så mere herom senere.
Så her er det "nye" fine sæt sat op på vores morgen terrasse. Det er bare SÅ fint

Næste weekend dutter vi til Hornbæk, så der tror jeg, at jeg skal kigge efter nogle hynder.
Der ligger en fin lille sommer butik ikke langt fra havnen, der har de vist nok har nogle hynder, som jeg skal kigge nærmere på og hvem ved, måske er de på udsalg her sidst på sommeren.
Hertil aften fik jeg plantet en syren Hortensia på terrassen, den kan blive op til 3 meter. Den er helt råhvid på grænsen til det limefarvet (den minder lidt om Annabell eller Limelight)
Jeg har også plantet en hvid  klatre rose, som jeg er ret spændt på. Tager lige et par billeder imorgen for vi fik lige lidt regn og buller hertil aften.


2 kommentarer:

  1. Rigtig fint sæt du der fik dig tillykke med det
    hyggelige hilsner
    Maj-Britt

    SvarSlet
  2. Det var da et dejligt sæt.
    Ja! nogen gange kan man bare være heldig.
    Lyder hyggeligt med din nye syren Hortensia.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...