fredag den 12. august 2011

Krea aften

I går var det igen krea aften, normalt syr min nabo Kate og jeg, når vi er sammen. Men for noget tid siden, købte jeg noget uld og noget bomuldsgaze, fordi jeg ville prøve at Nanofilte.
Det betyder, at man filter på stof.
alle billederne fra selv processen er desværre blevet sløret, fordi mit kamera var dugget.
Det er dog ikke sidste gang jeg filter, så jeg skal nok ligger billeder ind af hele processen en anden dag, samt beskrive hvordan step by step.

Det færdige resultat ses herunder.

Nu skal det bare pyntes lidt med lidt perler og måske palietter hist og her.
Jeg har filtet med Mohair uld og og silke,  ind imellem ulden, har jeg lagt stofstykker med mønster eller små blonder.
Jeg syntes, det er blevet fint, når man tænker på det er første gang
Det er super nemt.



Ud over dette sjal fik jeg lavet nogle fine brocher.
Denne her er lavet af bomuldsgage, satinbånd, en gammel blondeblomst fra Oldes gamle undergardin, samt en fint simili firkant.
Bagpå har jeg limet et brochenål.

Jeg fik også lavet en lidt anderledes en, med den velkendte tykke blomst.

i midten er der også sat en simili firkant og på bagsiden en brochenål.
Jeg fik dog også syet en lille smule og jeg er næste færdig med en hvid tunika, så den må I se billeder af næste gang, hvis ikke vi skal filte  ;O).

God fra  Fredag og Glade smil fra Tine






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...