mandag den 22. august 2011

Lampe i nye klæder

I weekenden har jeg også spraymalet en lampe på Olivers værelse.
Efter at Susi med Bloggen HER - Velkommen hos indretning med farver - havde anbefalet at spraymale lamperne måtte jeg jo bestille farver hjem og prøve... resultatet er forbløffende godt, man kan ikke se det er malet.
Jeg har spray malet med Belton Spray cans der findes 251 fede farver -jeg har købt nogle i Tyskland der har de alle farver- men du kan se ca. 100 forskellige  HER i denne danske webbutik.



EFTER

Lampen hedder FOTO og fås i IKEA til 129,-
FØR var den denne farve..

Så kunne du også tænke dig at trylle, så er det bare igang, de koster kun 40,- pr flaske, dertil kommer selvfølgelig forsendelse men hvis du køber nogle forskellige farver, så er det ikke så slemt.


7 kommentarer:

  1. Hold da op den er blevet fin.
    Ja! de har rigtig mange fine farver.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Hej Susi
    Tak jeg er også selv rigtig glad for resultatet.
    Så jeg har købt nogle flere dog i tyskland. De havde nogle farver vi ikke havde i dk, bla en lavendelfarvet til Milles værelse det er jo holdt i lilla og hvid.
    Hej fra Tine

    SvarSlet
  3. Hej Tine

    Ser ud til, at du har fået et rigtig flot resultat. Jeg overvejer selv at farve en lampe, men vil lige høre dig, om det Belton spraymaling, du har brugt, var varmerestistent (for det kan jeg nemlig ikke finde i så fine farver). Hvis ikke, har der så været nogle problemer med farven?

    Hilsen Mette

    SvarSlet
  4. Hej Mette.

    Nu har den hængt oppe siden august på min søns værelse godt nok med sparepære i men der er ingen farve forskel eller problemer med farven ellers det holder super.

    Du kan evt læse mere om Belton her:
    http://www.molotow.com/products/artist-line/premium-relaunch-2011/

    der står meget om deres produkter.
    Jeg har handlet meget hos dem, og de er meget professionelle, når jeg køber 4-5 flasker af gangen er det meget billigere inkl fragten fra Tyskland at købe dem i tyskland.

    held og lykke
    fra Tine

    SvarSlet
  5. Hejsa!
    Hvad hedder den præcis farve du har brugt? Jeg er nemlig i gang med at samle billeder af spraymalede ting for at man kan se de rigtige farver.
    Vil høre om jeg må låne dit billede her, og linke til din blog, når jeg laver indlægget om det? :o)
    Kh. Julia

    SvarSlet
  6. HeJ Julia

    Den farve jeg har brugt hedder Cream Blue.
    Du er velkommen til at låne mit billede her og selvfølgelig ville jeg blive glad hvis du linkede..
    Jeg har flere farver på lager, både en lilla og en lysegøn, jeg har brugt den men har pt ikke lavede billeder af det endnu.
    Men skriv bare på min mail adresse eller her hvis det er
    mvh Tine

    SvarSlet
  7. Hej Tine.
    Dejligt! :D Jeg har sendt dig en mail med det samme!
    Kh. Julia

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...