søndag den 28. august 2011

En dejlig Weekend i Hornbæk

Så er en dejlig weekend, i sommerhuset i Hornbæk overstået. Det var vejrligt en meget blandet fornøjelse.
Fredag da vi ankom, var det hammer varmt og vi var ved havnen og fange krabber og lege på legepladsen, det er noget som vi elsker alle 4. Lørdag regnede det indtil kl. 14:00 og søndag heldigvis solskin.
Denne gang var  genboen med i Hornbæk, de har en dreng på Olivers alder. De har campingvogn og havde booket sig ind på Hornbæk campingplads.
Vi havde sommerhuset for os selv hele weekenden, normalt bor Farmor og bedstefar her fra april til oktober. Så det var dejligt, at være der kun os 4.

Her kommer et par billeder fra vores krabbe fangst.


Her ses den første den jeg fangede med net.
Mor her fangede hele 3 krabber, og Farmand og Oliver resten.  vi fangede 11 i alt, samt en masse rejer og små bitte hornfisk.
Mille i gang med at kaste sten ned ved strandbredden.
Mille prøver kræfter med krabbefangst
Søndagens fangst...

Sikke en dejlig weekend bare det at komme lidt væk.

HUSK min GIVE AWAY starter imorgne


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...