søndag den 30. oktober 2011

Super julekøb i Netto

Jeps jeg har købt denne skønne bog og jeg vil anbefale jer at gøre det samme,
 den koster kr. 29,- og der er 135 klip i.
Jeg har allerede lavet et par stykker.
Den er helt fantastisk der så mange jeg gerne vil have nået og får klippet til juletræet og til væggen...
her kommer der et par billeder fra bogen.
Ellers er weekenden gået med en hel dag med hygge med veninderne igår.

i dag har den stået på oprydning i kreaværelset...puha er stadig ikke helt der hvor jeg gerne vil være...

Skøjter og Svampe



Fine rensdyr


Nisser

4 kommentarer:

  1. Den se da vild spændende ud må da strak forbi Netto idag Takker fodi du delte det med os andre.Knus Else

    SvarSlet
  2. Spændende. Måske jeg skulle finde en Netto i området...
    Tak for tippet :o)

    Hav en dejlig ny uge

    SvarSlet
  3. Hej Tine.

    Hvor er den fin, det da lige sådan en jeg står og mangler.
    Havde nemlig en ide om noget, som jeg kan se er deri.
    Dine støvler ser rigtig fine ud...

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Jep, det er en herlig klippe bog, fik også fingerne i den i fredags, kan da kun anbefale den og så til den pris :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...