søndag den 23. oktober 2011

En dejlig efterårs ferie er slut

En dejlig efterårs ferie er slut.
Selvom jeg kun har haft få fridage i ugens løb var vi fra torsdag aften til søndag eftermiddag i sommerhuset i Hornbæk. Det er jo Farmors sommerhus. Farmor og bedstefar var taget hjem for i år. Så vi fik lov til at have det et par dage.
Vi fik været ved vandet og kaste sten, i skoven og gå tur, i Hillerød og Helsingør og shoppe lidt og selvfølgelig i Hornbæk.
Her er et par dejlige billeder fra Skoven og Vandet.
Smukke lærke grene

Gåtur i Hornbæk plantage

Mere plantage..
.Elsker skoven når den er så smuk..
lige så meget elsker jeg den når den i maj er helt lysegrøn

Ved vandet Kattegat og kaste med sten

Smukt blåt vand og travlhed på havet med skibe..

Det regner med blade, børnene syntes det var så sjovt...

En flot svamp som jeg skar af og tog med hjem til Juledekorationer..

Ih... hvor har det bare været dejligt med en forlænget weekend i Sommerhuset selvom det ikke er vores eget, så er der bare dejligt afslappende deroppe.




1 kommentar:

  1. Dejlige billeder..
    Får da helt lyst til at komme i skoven.
    Ja! det må være skønt at ha´en sommerhus og bare tage afsted og nyde hinanden.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...