fredag den 14. oktober 2011

Shop amok hos søsterne grene

Så blev det min tur til at shoppe amok i søsterne Grenes.
Jeg var ude og handle helt for mig selv -kun mig- uden ungerne og manden.
EJ hvor dejligt..købte ny vinter jakke til mig selv og lidt base tshirts til ungerne.
Måtte jo også forbi søsterne Grenes, for jeg modtager jo deres blogindlæg på mail og de har jo mange spændende ting for tiden.

Så har købt lidt ind...



Flotte lyselilla æsker til Milles værelse samt lilla dekorationspapir.

Masser af lækkert melamin. Lidt flere plastik krus og te/skeer til samlingen, en lækker lyseblå dejskaber, små melamin saltkar i lyseblå og mint, en fin lille tommestok i mintfarvet, som skal bruges inde på mit kontor, lidt sjove og andersledes kuffert markater Hvor der bla. står "Caution dirty laundry inside"  og "are you sure this is yours?"

Træskrin til hemmeligheder (skal pyntes med tapet eller papir)
Træbogstaver (er ved at samle forskellige sammen til Olivers værelse
Har et flot O i sølv, så disse skal være tyrkise eller sorte.
De små skumgummi dutter er gode til, når der skal males bogstaver efter skabelon.

Udover alt dette, har jeg købt en masse the til Farmand, han kan godt lide Roobush the(rød the),
så det fik han.

I weekenden skal vi rigtig hygge, vi skal intet, kun lidt i haven osv..det blir dejligt for en gangs skyld.
God weekend til alle
 Klem fra mig




3 kommentarer:

  1. Hold da op!! du da gået helt amok.

    Der er godt nok mange fine sager.
    Tror snart jeg må afsted...
    Ha´en dejlig Lørdag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Lækre sager!

    Hvor store er bogstaverne? Prisen?

    God weekend :-)

    SvarSlet
  3. Thanks for finally talking about > "Shop amok hos s�sterne grene" < Liked it!

    Here is my site - hardwood
    flooring

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...