søndag den 16. oktober 2011

Søster flora

Så har jeg været en tur hos Søster flora. Du kan besøge hende netbutik HER, Anne-Dorthe, der har butikken er rigtig god til blosmter, oog til  den franske stil. Hun har en super lækker butik på Greve Strandvej 32, i Greve. Hun har fået en ny lys og dejlig butik med masse af plads, ude foran til alle hendes lækre franske ting og blomster.
Jeg købte og et par hyggeting med hjem derfra.
En stor hvidpatineret kogle til jul. Belgisk cykelnummerplade, i en flot blå farve til Olivers værelse. Hørfarvet bomuldblonde til et par julekjoler jeg skal sy til genboens tøser.
En flot hortensia, elsker simpelhen disse grønne hoveder.
Jeg købte også 2 af disse næsten sorte violer som jo tåler frost.

Senere på aftenen kommer der et billede af Mille klædeskab, som blev færdigt idag.



1 kommentar:

  1. Ej! hvor lyder den hyggelig.
    Mangler en lækker blomster butik i nærheden af Farsø...
    Fint skilt du har fået dig.
    Glæder mig til at se Mille´s skab.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...