tirsdag den 18. oktober 2011

En våd tur i Tivoli

Så var det vores tur til en tur til Tivoli. Dog i regnvejr...men det tog ungerne jo i stiv arm.
De var jo klædt på så de var jo ligeglade...Trods det dårlige vejr havde vi en hyggelig tur.
Vi(Min mor, Madeline-min brors datter-Mille, Oliver og jeg) kørte ind til sjælør station og parkerede der, herfra tog vi S-toget ind til hovedbanen.
Sikke et flot syn der mødte os med alle de græskar og flotte dekorationer rundt omkring, der er godt nok sket noget på de år, de har haft åbent til Halloween.
Det var en dejlig dag og ungerne hyggede sig. Se dette her fine slot, sjov ide..
Et græskar par på en gynge der var lyse i deres græskar hoveder.

Flot flot mølle

Græskar mand på hoved i hø stakken, og selv de gamle ballongynger var forklædt

Så er der gang i heksebryggen.
En alf på afveje.....




2 kommentarer:

  1. Vi var i Tivoli i går, i tørvejr.., og der var SÅ mange mennesker. I dag var der garanteret bedre plads... Så det er ikke nogen helt dum idé at vælge en regnvejrsdag. Fine fotos du har taget. :-)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. Hej Tine.

    Hvor ser det bare hyggeligt ud.
    Og sikken en sød og dejlig lille Alfine...
    Der var desværre en der kom før dig med det bitte tæppe.
    Men du må sige til hvis der er noget jeg skal kigge efter for dig.

    Ha´ en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...