mandag den 17. oktober 2011

Så blev skabet færdigt

Så blev Milles skab færdigt, og flyttet på hendes værelse.
Vi rydde et klædeskab som fyldte hele bagvæggen og erstattede det med dette fine skab.
Jeg er blevet rigtig glad for det. Der skal bare 1 hylde mere ind i syntes jeg.
Foroven på skabet skal der nogle hvide flet kurve som jeg til Ikea og hente.
Endvidere skal der i standsættes en købmandreol og en flot stort spejl. Så ja der er mange projekter endnu på Milles værelse.

Lysekronen er arvet fra Oldemor, den hang i hendes spisestue da Oldemor levede.
Den lilla tavlelak tæt på syntes den er blevet fin
Vil gerne have en lidt mørkere knop på
så er på jagt efter den helt rigtige
Indretning en det ene side med bøjlestang.
Påtænker at sætte tapet på bagsiden af døren plus at lave ophæng til fx tørklæder ect.
Den anden side hvor døren kan åbnes. Her er der hylder.

Skabet der før var helt mørkt og mahogni lakeret er nu et skønt prinssesseskab.






3 kommentarer:

  1. Jeg aner ikke hvorfor, men... jeg troede skabet var i dukke-størrelse... :-)))
    Så jeg blev overrasket over at se, at det er et STORT skab. Det er blevet rigtig fint. :-)

    SvarSlet
  2. Hold da op!! hvor er det blevet godt...
    Ja! jeg glæder mig til at se, når købmanddisken kommer ind på Mille´s værelse..
    Så tror jeg,at jeg bliver meget misundelig...smiler...

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Wow, en rigtig tøsedrøm af et skab! Elsker tavlelak - det er så anvendeligt (:

    - Kit

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...