torsdag den 13. oktober 2011

Hurra så fandt jeg endelig lilla tavlelak

Så fandt jeg endelig lilla tavlelak, det var desværre udsolgt i den silvan jeg bor i nærheden af, så fandt det på nettet på Foliehuset
Det kostede 59 kr og selvom portoen var på 39 så var det jo billigere end at køre efter det.
Så hertil aften har jeg malet første gang, kan allerede mærke det blir godt.
Her kan i se skabs lågen til Milles skab, malet med det første lag:



Den er lidt mere varm i det end på billedet. Farven ses bedst under lampens skær.
Et billede på dåsen kommer her:



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Godt at høre du fik fat i lilla tavlelak hos foliehuset.dk, som jeg anbefalede. ;-)

    Det bli' sååååå fint, det lille skab.

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. Spændende projekt. Har aldrig set tavlelak i lilla, men det ser ud til at blive godt.

    SvarSlet
  3. Det ser spændende ud.
    Glæder mig til skabet står klar.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...