mandag den 24. oktober 2011

Sidste års julepynt til revurdering

Så har jeg taget noget af sidste års hjemmelavet julestads frem, for at revurdere om noget skal laves om eller noget jeg skal lave mere af.

Knallerterne skal lige revurderes lidt på pynten. Jeg har nogle, som ligger i andre kasser, men de 3 her de skal vist lige kigges efter. Også krammerhusene skal lige kigges efter...hmm også den firkantede kasse øverst til højre blev jeg aldrig gode venner med den mangler bare noget...hmm nogen gode ideer?...måske lidt pels eller blonde kant...eller???
Den lille kage serviet med billede overvejer vejer at farve lidt mere brunlig med kaffe, det skal i hvertfald forsøges.
Jeg er oprigtig glad for de store trommer, de blev gode, de er af et kraftigt paprør jeg fandt. Det var så hårdt at det skulle skæres over.
Desuden blev jeg også ret glad for skøjten, som jeg lavede nogle stykker af med forskelligt pynt. Jeg har i år tænkt på, at lege med noget pels og måske lave nogle der er større, som eksempel kan hænge på væggen, denne er beregnet til at hænge på træet.. Blonden er fra min farmor og skal også bruges til noget fint. Da jeg har brugt flere af de blonder jeg har arvet fra hende, syntes jeg bare det er dejligt når jeg tager det frem, så tænker jeg på hende

hvad med jer er I startet endnu....???

2 kommentarer:

  1. Godt at se, det ikke kun er mig, der pludselig er gået i "jule-mode"...!

    Fin julepynt, du har lavet. Jeg synes, det er super charmerende, når man kan se tingene bliver brugt år efter år, og dermed får en fin patina. Så jeg ville ikke "lappe" på noget, men lade evt. "småskavanker" være. :-)

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. Jeg syntes altså også det ser fint ud, som det er.
    Det passer jo til din stil...
    Hvis jeg ville ændre noget, kunne jeg måske godt finde på at duppe noget af det med lidt hvid vægmaling og bagefter tørre det meste af det af.
    Det giver et lidt mere patineret look.
    Det brugte jeg meget da jeg havde Fransk Stil..

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...