mandag den 5. december 2011

Nostalgisk julepynt

Sælger ud af mit frs sorterede Julepynt har simpelhen samlet for meget....

10 stk røde kugler 100,-

10 stk grønne flere er håndmalet, 3 reflektor
kr 175


3 sjove figur 50 kr

2 anderledes grønsager en agurk og en peber.
40,-

4 amerikanske glaspynt 75,-

21 stk glaspynt i brændte/gyldne farver
blandt andet 1 pære ;O)
200,-



SOLGT
12 stk kogler og hindbær kr 150,-


blot send mig en mail.
 Du finder du email adressen i min blog roll  ude til højre.

HUSK min GIVE AWAY der slutter på fredag den 9 dec.
Du finder den HER

1 kommentar:

  1. Aiiiiiiiiiiiii... hvor ER de flotte, Tine! Hvis ikke jeg var lige-ved-og-næsten-flad som en fregne, så ville jeg helt klart gå på indkøb her...!

    Okay jeg HAR jo masser af glaspynt (både privat og i shoppen), MEN(!) det her er virkelig lækkerbidskner! Den pink pakke, pakken med kogler og bær og pakken med de tre figurer (med bamsen)... Nøøøøøøj!!! *SUK*

    Det er sg* hårdt at være "lille selvstændig erhvervsdrivende" i disse møgirriterende finanskrisetider(!)

    Pøj-pøj med salget! :-)

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...