mandag den 21. november 2011

Ny Give away

Så er det tid til at starte endnu en give away op

Denne gang er det dejlige hjemmerørte sæber. Den ene er en lækker lavendel sæbe,  den er anden er kakaosæbe, dertil 2 dejlige håndklæder fra H&M Home

I lavendelsæben indeholder

Sæbelud
Mandelolie
Kokos Olie
LavendelOlie
Tørrede lavendel fra Provence

Kakaosæben indeholder
MandelOlie
Kakaosmør
Kakaopulver
mandelsplinter

 


Regler kommer her:


1 lod for 1 kommentar
1 lod for at linke til min give away på din blog roll
1 lod som fast læser
1 lod for at link på din Facebook/twitter profil

Give away trækkes den 9 dec.

I må meget gerne bruge billedet her for oven

Held og Lykke

Klem fra Tine  

16 kommentarer:

  1. Hej Tine.

    Jeg snupper alle fire lodder og krydser fingrer for en tidlig julegave..

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Jeg deltager med 3 lodder, så jeg krydser fingre. hilsen Mette mail: kmlynghoejen@ os.dk

    SvarSlet
  3. Jeg kan mærke, at de skønne sæber gerne vil hjem til mig :)Snupper 4 lodder.

    SvarSlet
  4. Ser så lækre ud - jeg vil gerne have 3 rene lodder :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de da fine :o)
    3 lodder til mig! Uha det er spændende :o)
    Solvejg

    SvarSlet
  6. Hej Alle
    Velkommen til...
    Held og lykke..
    mvh Tine

    SvarSlet
  7. Sikke en skøn blog du har. Jeg deltager gerne i din give away. Jeg nupper 2 lodder og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  8. Lækker give away - Glæder mig til at læse mere. Deltager med tre lodder

    SvarSlet
  9. Dette er mit første besøg, men bestemt ikke det sidste, for det er da en super skøn blog du har. Jeg deltager med 2 lodder.
    Mvh
    Bende

    SvarSlet
  10. Sikken fin blog - og en meget fin præmie. Jeg deltager med 3 lodder.
    Fortsat god 1. søndag i advent.... Hilsen Susan

    SvarSlet
  11. Hej alle, velkommen til min blog dejligt med nye følgerne :-)...

    SvarSlet
  12. jeg er tilmeldt via google og skriver denne kommentar så 2 lodder! super fin givaway og blog:-)
    mvh jenny
    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  13. hej ..jeg deltager gerne og snupper 2 lodder, er ikke på facebook, og har ikke fået lært at linke:) hej fra Diana

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-9
    1 lod for 1 kommentar
    1 lod som fast læser
    1 lod for link på Facebook
    Kh Linda :-)

    SvarSlet
  15. Den har jeg da misset denne Give Away... men NU er jeg med:

    Fast læser
    Link på blogroll
    Kommentar
    ...og link med foto i kolonne på blog (anvender dit foto).

    Lækker præmie! Krydser fingre... :-)

    *KNUS*

    SvarSlet
  16. 1 lod til mig - håber jeg lige kan nå at være med her på falderebbet.

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...