onsdag den 16. november 2011

Give away vinder...

Pinligt har simpelhen skrevet den forkerte dato i min kalender hvornår jeg skulle udstrække en vinder...Jeg  kan jeg i konkurrencen skrev jeg den 14 nov og i min kalender har jeg skrevet den 16, så nu skulle de gå stærkt...



Jeg har ikke noget fancy smancy billede..men vinderen ses her..... den er udtrukket på gammeldags maner.
Men tror jeg må prøve det der redom org fremover...
Stort tillykke til.......


Lisbeth med bloggen HER
ved ikke lige hvor den har vendt billedet da det vender rigtigt når jeg inden det sættes ind....



Lisbet vil du sende mig en mail med din adresse så vil jeg fluks sende dette til dig...




2 kommentarer:

  1. Aiiiii........ det er jo MIG! Tænk at jeg skulle vinde en Give Away (min første) - og så denne vildt lækre præmie!!! WAUW!

    1000 tak, Tine! Jeg sender dig fluks en mail!

    Ih-hvor-er-jeg-glad-smil-fra Lisbet :-)

    SvarSlet
  2. Åh... har selv byttet om på en dato i sidste måned, det var bare en operation, som smuttede. Øv, for den, så fik man lov til at vente yderlig 6 uger. Men tillykke til Lisbeth - den heldige kartoffel. Knus herfra.

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...