lørdag den 19. november 2011

Gisselfeld juletorv

Idag var jeg desværre kun et hurtigt besøg på Gisselfeld havde presset en hurtig tur ind. For både i morgen og næste weekend er booket op.
Nå men altså jeg var forbi og fik købt lidt småtteri, det er et vældigt fint marked med lidt af hvert.
Dog var mit primære formål, at komme ned at besøge Anette fra Vintage-life. Anette har tidligere været, den ene halvdel af Mille Malou og Anette er rigtig dygtig, hun havde også nogle små fine sager, som jeg købte med hjem, Små fine nåle og lidt glimmer pynt, desuden købte jeg også en kopi af et gammelt fint dokument.
Her er lidt billeder af godset Gisselfeld

 Tårnet tæt ved indgangen
Paradehuset med orangeriet..
Her finder du Stig Lauridtsen ham fra have haves
Her inde er mange skønne ting, men også mange mennesker

Hos Vintage life kunne vi slet ikke komme frem og tilbag,e så fik ingen billeder taget.
Men et billede af denne flotte krans, som Anette havde lavet, hang uden for, den var så smuk..
Jeg har lavet en lignende, som jeg startede på i går aftes. Den må I se billeder af imorgen.

Min mor kom på besøg idag. desværre kun ganske kort, hun havde de fineste skøjter med til mig lige min stil, så fine og med et lille drys sne på..
Mor hvis du læser med, det tror jeg, du gør, så vil jeg bare sige at  jeg elsker dig, det betyder så meget, at du kommer forbi også kun kort, at du idag havde denne fine ting med til mig, det er bare SÅ dejligt...

Imorgen vil jeg vise jer nogle af de ting, jeg er ved at binde til jul. Endvidere står den på julefest i Børnehaven, Honning og Floras julemarked. Oliver skal i Film klub...puha hvilket et program...hvorfor er weekenderne så korte..

Klem fra Tine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...