fredag den 30. december 2011

Godt nytår :-)

Et billede taget igår til Tivolis fyrværkeri festival...imponerende og Oliver stod med åben mund og var helt paf...han elsker fyrværkeri (som sin mor)


Her ses min blomme likør den har virkelig været et hit her i julen... Jeg ved ikke om I kan huske min blommelikør jeg lavede i august? Men her er den, vil du se opskriften finder den i aug mdr. indlæg nærmere betegnet den 5 aug, da jeg poster dette indlæg fra min IPad kan jeg desværre lækket linket rigtigt ind.Uhm den er god og skal helt sikkert lave dobbelt potion næste år.



Imorgen skal nytåret jo fejres og vi skal gøre det stille og roligt min bror og hans kæreste kommer med deres dejlige lille datter på 1,5 år. Så skal vi have Christina lækre tunmousse og jeg skal grille vildsvin på weberen. Svinet ligger allerede i en god lage med hvidløg rødvin enebær og rosmarin fra haven. Til dessert skal vi have chokolade fondant og hjemmelavet vanille is og frisk frugt. Kl 24 kommer genbo nok ind og ønsker godt nytår, hertil har jeg bagt kransekage.

Godt nytår til alle..glæder mig til, at blogges ved i 2012, tak til alle jer der har bakket op om min blog og meldt jer som faste læsere...Det betyder rigtig meget for mig.
Jeg kan løfte sløret for at der venter en stor begivenhed i 2012, men mere herom i det nye år...
Klem fra Tine

6 kommentarer:

  1. Så nåede du endnu en tur i TIVOLI med de russiske klæder. Heldige dig! Det gjorde vi desværre ikke... Men jeg er glad for, at jeg trods alt fik set den fine udsmykning en enkelt gang!

    Rigtig godt nytår til dig, Tine og din familie.

    Vi blogges ved! (Spændende hvad din store begivenhed dækker over...! ;-))

    *KNUS* til dig fra mig...

    SvarSlet
  2. Hej Tine.
    Håber at i får en skøn aften. Lyder lækkert med "svinet" på weberen. Skal fejre nytåret med 5 vennepar og skal have 2 slags stege bla.en oksetriploin, som skulle være helt fantastisk.
    Spændende med den store begivenhed (Gravid måske ?)
    Godt nytår. Knus Gitte

    SvarSlet
  3. Hej Tine.

    Hvor ser det flot ud.
    Ærgerligt man ikke bor tættere på Tivoli, så man lige kunne tage på besøg.

    Ønsker dig og dine et Rigtig Godt Nytår.
    Venter spændt på hvad den store begivenhed er ( måske en baby på vej).


    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  4. Hej - Og rigtig godt nytår !!!

    SUPER fin blog du har !!!! - den må jeg melde mig til... PS skønne ting / hjem du har !!!!

    SvarSlet
  5. Undskyld - glemte at skrive fra

    H.C My Vintage Home :-)

    SvarSlet
  6. Hej alle sammen
    Tak skal I have...tror I virkelig vi skal have flere børn...griner...skal nok snart røbe hvad det er...

    OG til HC: Velkommen til....glæder mig du har fundet vej til min blog.

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...