fredag den 16. december 2011

Vatengel og Blomsterberg


Se en fin vatengel jeg har fået lavet...tænker også lidt i nogle vinger fx lavet at ståltråd viklet med tyl.
den er inspireret af de gamle vatnisser som ellers er ekstrem dyre...
Den var rigtig hyggelig at lave og jeg skal helt sikkert lave nogle flere...hvis jeg får tid for weekenden står på konfekt og lidt mere julebag og søndag skal vi til julefrokost på Bernstorff slot...nam nam

Se så her:
Jeg har fået denne fine bog af Mette Blomsterberg

og selvfølgelig signeret af hende selv :O)
det er rigtig mange af de almindelig ting som ikke kræver den store konditor eksamen...


Kan I huske denne tromme til venstre jeg lavede tidligere i nov
du kan se indlægget HER,
Kunne du tænke dig at lave en tromme af denne papskive til højre.
Så send mig en mail jeg har 2 og det er først til Mølle, jeg skal kun have penge for portoen.
Den kunne jo være fin at håndmale og hvis man har tilgang til hvid læder ville det jo være fedt at komme i enderne.

dejligt dag til jer alle.
Klem fra Tine


HUSK MIN GIVE AWAY

3 kommentarer:

  1. Den ser lækker ud den bog.
    Den skal jeg vist have kigget nærmere på.
    Det chokolade du sendt med i min pakke, var det noget du selv havde lavet?
    Hvis det er, vil jeg meget gerne bede om opskriften.
    Det var bare super godt.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Fin engle og dejlig bog. Lyder som om du får en dejlig weekend. Ønskes du ihvertfald herfra. Knus Gitte

    SvarSlet
  3. Det lyder som en dejlig weekend i julehyggens tegn.
    Knus

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...