torsdag den 8. september 2011

Så er vinderen fundet......

og lykkens gudinde var Oliver...min søn på 6 år som var meget utilfreds med at han intet kunne vinde...

men vinder findes på dette billede...

ta..ta dar..

Tillykke til Charlotte med Bloggen Loppelækkerier..du kan se den HER

Charlotte er du sød at sende mig en mail med din adresse min mail adresse står ude i højreside på min blog her. 



Til jer andre.....1000 Tak fordi I deltog jeg starter snart en ny give away op... så hold øje med siden..

1 kommentar:

  1. Neiiii..... hvor fantastisk!!! Jeg sender dig fluks en mail. Hurraaaa :o)
    Kh C.

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...