lørdag den 17. september 2011

Dagens shopping

Idag har min kære nabo Kate -som jeg syr med- og jeg været ude og shoppe.  Vi har været en tur i Roskilde, i Stof og Stil, samt en tur i Chador på Amager.


I Roskilde fik vi kun købt et par småting så vi kørte hurtigt videre til Stof  og stil, hvor jeg fik købt lidt blonde til en tunika, som kun mangler blonden foreden. Jeg fik endvidere købt noget lækkert stof, som I kan se længere nede.
Vi var også en tur i Chador på amager, som er forhandler af Miel. Den kollektion skrev jeg kort om igår.
Det er en fin Kollektion som Chic Antique har lavet i nogle dejlige farver.
Jeg tog et katalog og har taget lidt billeder derfra. I kan se mere på Miel.dk
Et rigtig fint katalog og se lige denne fine fiat 500
Denne tunika har jeg købt i en dejlig koksgrå.
den ses så her.... så flot på...
endnu et lækkert billede fra kataloget

Noget af mit køb hos stof og stil
Lækker bomuld kvalitet koksgrå med små pudderlyserøde blomster til et par bukser til Mille.
Sølvgrå kraftig hør samt en lys sandfarvet voksdug.


Hos Chador fik jeg også købt denne flotte krone, som skal ind på Milles værelse, samt en rigtig fin grå blonde med små simili sten fra Engleblomst.
Blonden skal på det stof, der ligger under..hvid volie med lysegrå stjerner, som skal blive til et tørklæde.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...