søndag den 18. september 2011

PAY IT FORWARD....Vil du være med...




Kender du filmen?
I filmen forsøger en ung dreng spillet af Haley Joel Osment at gøre verden til et bedre sted et skridt ad gangen ved at gøre gode gerninger. Det nye i hans ’Pay it forward’-metode er dog, at i stedet for at forvente, at den gode gerning bliver gengældt, skal modtageren af den gode gerning i stedet gøre gode gerninger for tre andre. På den måde spreder de gode gerninger sig og verden bliver (måske) en lille smule bedre.
Jeg vil forsøge at glæde 3 andre bloggere, med en ting jeg selv har lavet, eller en ting, som du kan lave noget fint af. Det kunne fx være en fin broche, et sjal , en lampe, fedt gammelt tapet eller fede retro stoffer til, at lave noget spændende. Det var blot et par ideer om, hvad du måske kan modtage. Jeg skal nok kigge på din blog, så jeg finder noget der passer lige dig......
Det jeg kræver af dig er, at du for pligter dig til, at give noget, du har lavet eller noget at lave noget kreativt af,  videre til 3 andre.

Vil du være med til at glæde andre????


1 kommentar:

  1. Hej Tine.

    Jeg har lidt for meget om ørene lige nu.
    Så jeg springer desværre over.
    Men vil rigtig gerne være med en anden gang...

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...