onsdag den 7. september 2011

Begavet med dejlige blomster

Ja jeg måtte tage billeder af alle de skønne buketter der lige nu findes hjemme hos mig.
I lørdags havde jeg 11 gæster fra min gamle folkeskoleklasse, det var 20 år siden vi forlod 9 kl.
Der fik jeg et par fine buketter, og idag kom min mand også hjem med et par stykker.

Denne er fra lørdag
Det samme er denne Stadig smuk....
Denne her er den ene af de 3 min mand havde med hjem..
Dejligt med røde roser...
Og så den sidste også smuk...
ihh det er altså noget der kan hjælpe en i bedre humør når man ligger med en gang forkølelse.

Husk min give away blir udtrukket imorgen





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...