fredag den 9. september 2011

På Hindbær jagt

eller i hvert fald næsten...Vi har været forbi kildebrønde frugtplantage idag, egentlig ville vi ud og plukke æbler, men da vi så, at de havde pluk selv hindbær måtte vi bare prøve det. Idet både farmand og Ungerne elsker hindbær. Jeg tror Mille, troede hun var kommet i hindbær heaven, for der var store mørkerøde hindbær alle steder uhmmm... hun var helt rød om munden bagefter, men der kom dog også lidt bær i bakken.
Vi købte, også frisk plukkede æbler "sunrise" og pærer "clara friis", og et par flasker med Kildebrønde most måtte også med hjem...
Imorgen står den på tur til sommerhuset, så jeg håber, at vi får dejligt vejr og jeg kan få knipset nogle gode billeder.

1 kommentar:

  1. Uhm... hvor ser det godt ud.
    De hindbær kunne jeg godt have brugt i mine muffins idag.

    Rigtig god tur til sommerhuset, bare det var mig...smiler...

    Knus Fra Susi

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...