torsdag den 20. december 2012

Smukke blomster



Fra torvet igår fik jeg købt billige roser...når man går på Køge torv lørdag eller onsdag kl 13:30 så sælger 2 forhandler altid deres blomster til halv pris og denne gang var det helt vildt.
Jeg fik 5 bunder roser (med 10 stk i hvert bundt) til 25 kr for alle 5 bundter..
så var det også jeg tænkte det nupper jeg da lige, rosenhovederne kan jo genbruges og tørres hvis det er de ikke holder så længe

I dette bundt er der 30 roser de sidste 20 er i en anden farve....




jeg fik mig også dette lille fine juletræ med hjem til blot 20 kr det er et pinjetræ så tænker om det kan go i haven til sommer?








5 kommentarer:

  1. Så super koselig det nederste bilde var:)
    Fortsatt herlig førjulstid
    Klem Merete

    SvarSlet
  2. Det var da vildt billigt, de har en smuk farver, som passer perfekt hjemme hos dig og sikken et fint lille træ, du må prøve om det kan gro udendøre, det kunne da være hyggeligt hvis du kunne få det til at blive større.

    Ønsker dig og dine en Glædelig Jul <3

    Mange Knus fra Mig

    SvarSlet
  3. Ville lige forbi og ønske dig en rigtig glædelig jul ! ♥
    Jule kram
    Birgitte.

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte de roser. Jeg havde også købt dem allesammen.
    Det er så hyggeligt med blomster.

    Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul.
    Glæder mig til at følge dig i 2013 <3

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  5. Hvor er de smukke - ja, det kan godt betale sig at snige sig forbi torvet ved lukketid ;0)

    Jeg håber i øvrigt du og familien får en vidunderlig jul - det ser ud som I er klar med lækkert juleguf, kager og det hele ;0)
    Samtidig ønskes du et lykkebringende nytår.
    Det har været dejligt at læse med her på bloggen og det vil jeg også glæde mig til i det nye år.
    Stort kram herfra

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...