tirsdag den 18. december 2012

Juleknas


Så er der lavet lidt juleknas, og dette er fudge, en opskrift jeg faldt over hos Himmelske kager
 de så så lækre ud så det måtte afprøves...
Jeg kan nævne 500 gr. chokolade
1 dåse kondenceret mælk
skumfiduser og mandler er bare nogle af de herlige ting disse indeholder, vil du selv prøve at lave dem så slå en smut forbi Himmelske kager Her

Disse er en genganger fra sidste år, det er en nem en, som børnene kan være med på
det er hvide chokoladebrud med knuste tyrkiske peber.

Det er simplet:
300 gr smeltet hvid chokolade
fordeles over en pose knus tyrkisk peber bolcher, blandes sammen og fordeles jævnt i en form som stilles i køleskab, herefter brækkes det ud  i små brud.


I søndags fik vi bagt sammen med naboen dejlige unger, vi bagte i hele 4½ time og det kom der bla disse kreative dekoreret peberkager ud af. vi bagte også pebernødder Jødekager og chilichokolade kager...

hvad med jer har I fået bagt eller lavet knas???

2 kommentarer:

  1. Ser alså lækkert ud, Tine... Så jeg måtte lige forbi køleskabet og snuppe en bid KOLD choko-konfekt, jeg lavede forleden dag.
    Har bagt to x kager: den ene mislykkedes, den anden blev perfekt (bort set fra én brændt pladefuld *hehe*)
    Go'nat herfra... Knus

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare lækkert, har også købt ind til den hvide lakridschokolade, så opskriften på en anden blog forleden dag og blev så fristet.

    De fudges ser da os for lækre ud, måske jeg lige kan nå dem også :-)

    Tak for opskrifterne og de smukke billeder.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...