onsdag den 12. december 2012

Chokolade coated lakridser


Så fik jeg betrukket nogle dejlige lakridser med mørk chokolade trillet  dem i lakridspulver...

Det er rigtig nemt...her en en DIY 

Du skal bruge:

1 pose sød lakrids (jeg brugte en pose rød panda (sød finsk lakrids))
200 g Smelte chokolade (hvid/lys eller mørk)jeg brugte Calle But..
lakridspulver (de har noget udemærket i Tiger)



Lakridserne dyppes i den smeltede chokolade og trilles i lakridspulveret, og tørres herefter på bagepapir..

Velbekomme.....og disse på billedet der er allerede væk..så nye skal laves

11 kommentarer:

  1. For satan da hvor ser de gode ud. Jeg elsker lakrids og chokolade, så de skal helt sikkert afprøves :-) Tak for DIY
    Knus Gitte

    SvarSlet
  2. Det lyder gdt nok LÆKKERT!!! Dem må jeg prøve :)

    Kh. Pia

    SvarSlet
  3. Åh mums! Har lige tilføjet lakridser og chokolade på indkøbslisten ( pulver har jeg nemlig..) ;0) afsted med mig, så jeg kan komme igang - tak for tippet ..
    God dag
    Kram

    SvarSlet
  4. Namme-namme-namme-NAM...!!! Dét må prøves! Johan Bülows version er A-AAALT for dyr, og disse er garanteret MINDST lige så lækre!
    Tak for tippet, Tine!
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  5. Det var da en god ide. De koster jo en formue, når man skal ud og købe dem færdigtlavede.

    SvarSlet
  6. Uhm...Hvor ser det lækkert ud..

    Ha´en dejlig aften..

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Mmmmmm..... så utrolig godt ut:)
    Klem Merete

    SvarSlet
  8. mm lät jätte gott. Måste nog provas av mig oxå.
    Ha en fin helg. Jennie

    SvarSlet
  9. For seven da..!! De ser godt nok lækre ud, og i en børnevenlig udgave. Af stig af sted til nærmeste Tiger.
    Tak for D.I.Y

    SvarSlet
  10. Det ser rigtig lækkert ud <3

    Rigtig god week-end til dig og din familie.

    Knus Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...