søndag den 30. december 2012

Året der gik


Så er 2012 ved at rende ud...
Der er sket meget her hos os, næsten alt for meget...(alt det der arbejde det tager jo ens fritid)
Jeg har fundet lidt billeder frem fra januar til juni, der er mange flere at finde i den gamle blog indlæg helt nederst til højre...


Her er noget af vores stue efter julepynten ar pakket ned i januar...



mit læsehjørne, hvor jeg elsker at sidde med et boligmagasin og en god kop kaffe,


resten af stuen, dette års projekt håber jeg at blive male døre og loftet...helt hvidt...


Bænken fik tekst, og så sådan ud da den var færdig, det er fransk og betyder de små øjeblikke i livet...



der blev lavet lakrids flødeboller

og prinsessekager

Der blev pyntet til påske

med egen hånddekoreret strudse og emu æg....


Også var der bryllupsforberedelser i stor stil 
her ungernes tøj, Mille kjole har jeg selv syet....min dejlige nabo Kate hjalp mig en masse undervejs.
Vi har syet en del sammen og hun er god med ideer...


også var der Jielde lampen, den stod højt på ønskelisten, jeg endelig fik købt mig en i Frankrig,
 og fik den sendt til Danmark. Til ca 2500 kr...


Der blev lavet flødebolle basser med blå skum til Olivers fødselsdag han kunne dele rundt i klassen

Så har vi haft en masse dejlige timer i farmors sommerhus i Hornbæk, 
her er ungerne i vandet og soppe de står ude på en tange

Så kom dagen vi var så heldige med vejret.... prinsesserne med deres syet kjoler til dagen


Bryllupskage håndlavet af mig og naboen Line efter et bryllupskage kursus, sprang vi ud en meget tung kage,  2 andre naboer hjalp med at lae små blomster, men jeg har håndlavet de store roser...den smagte herligt, omend det gjorde lidt ondt at skære i den da den tog flere dage at lave..



Her er de så de 2, efter 14 år er vi hr og fru....

Min lille engel, men krans jeg har bundet af frisk lavendel fra haven og brydeslør..


vores ringe som betyder så meget for os, det er hver vores forældres forlovelsesringe samt min farmor og farfars ringe fra deres forlovelse og sølvbryllup.
Så i alt 8 ringe er smeltet om til vores ringe, hos Guldsmed Mads Heindorf i København
I min ring ses et hjerte af 3 diamanter, hjertet har jeg selv. De 3 diamanter er en for hver af ungerne samt Anders
Her min brudebuket, som er lavet hos søster flora i Greve, neglene har Oliver klassekammerats mor lavet...

Hvis du vil se mere bryllup så kig i juni....
imorgen viser jeg billeder fra juli til dec....

Tak til jer alle for jeres hilsner igennem året, alle bliver læst og jeg håber at finde ud af hvordan jeg får lagt besvarelser på, så vil jeg besvare i det omfang jeg når det....

Rigtig godt nytår til jer alle...

Klem fra Tine/ MilleVanille



7 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud hjemme hos jer..

    Nyder dine smukke billeder af jeres bryllup og din smukke kage, kan godt forstå du ikke nænnede at spise af den.

    Ønsker jer et rigtig Godt Nytår og Tak for det gamle...

    Mange Knus Fra Susi

    SvarSlet
  2. Skøn blog Tine... hermed tilmeldt mig som fast læser... godt nytår til dig og dine... på gensyn i 2013. Kærligst Ag

    SvarSlet
  3. Et spændende indlæg Tine!
    Rigtig godt nytår, og på gensyn i 2013!

    SvarSlet
  4. Hyggeligt at gense dine billeder :-) Glæder mig til at følge dig igen i 2013. Godt nytår til dig

    SvarSlet
  5. For et utrolig herlig hjem du har:)
    nydelig :)
    Så herlige å se tilbake på bilder og for noen herlige bilder du viser:)
    ØNSKER DEG ET RIKTIG GODT NYTTÅR:)
    Klem Merete

    SvarSlet
  6. Smukke billeder og hvilken kage - hold op hvor er den flot!

    Du ser flot ud på din bryllupsdag og det ser ud til at det var en rigtig vidunderlig dag <3

    Du og din familie ønskes et rigtig godt Nytår og jeg håber vi ses i det nye år.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  7. Mange smukke gensyn - og ikke mindst et år spækket med masser af gode oplevelser. Har desværre ikke været så meget på - men mon ikke det bliver bedre i 2013

    ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪•*
    ♪ღ♪Du og dine ønskes et fantastisk GODT NYTÅR♪ღ♪
    *•♪ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪•

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...