mandag den 23. juli 2012

Tåsinge og bryllup

Det er nemlig lige hvor vi har været i weekenden...
Og sikke et sted. Lørdag var vi ikke så heldige med vejret med Søndag morgen var det bare skønt.
Vi boede på Hotel Troense, her blev bryllupsfesten også holdt

Her er udsigten fra vores værelse, den er ikke sådan at kimse af.

Fine fine bondehuse, der er mange af disse på Fyn og især omkring hvor vi boede

et i gult 

og et kæmpe et her...

hvidt med udsigt ud over vandet




og her med nyt stråtag så ville det være så flot...kunne godt være mit drømmehus og med udsigt ud til vandet...

endnu flere her

og her, taget ud af nedrullet vindue

Valdemars Slot lå kun 1,2 km fra vores Hotel så her måtte vi jo forbi 

dog havde vi ikke tid til kaffe hos Caroline Flemming for vi skulle jo til bryllup (taget lørdag)

Te Pavillionen, med udsigt ud over vandet

Hotellet

Sidebygningen, de 3 kvist vinduer, var vort værelse

Sødt lille klokketårn

Her brudeparret, Heidi og Christian.Min "lille"kusine og hendes mand


9 kommentarer:

  1. Hvor dejligt! Jeg nød at tage med på turen til Tåsinge.
    Et af de smukkeste steder i DK.

    :-) Dorthe

    SvarSlet
  2. Så smukt. Dejligt sted, har en gang spist middag på hotellet.
    Dejlige billeder i har taget :o)

    SvarSlet
  3. Hei!
    Hvor herlig dette så ut:) liker så godt de gamle herlige hus:)
    Nydelig brudepar:)
    Ha en strålende dag

    Klem Merete

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud.

    Er også helt skudt i gamle huse med stråtag...

    Sikken et smukt par.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Hei!

    Tusen , tusen takk for kjempe flotte ting:) hentet de på posten i dag, så skulle sende deg mail etterpå :)
    Jeg er bare kjempe fornøyd:)
    Likte det veldig godt:)
    Så artig hvis du har de små skuffene:) hva skal du ha for de????:)

    Vi blogges:)

    Klem Merete

    SvarSlet
  6. Ja, der er nemlig dejligt på Tåsinge! Og dine smukke fotos derfra viser stemningen rigtig fint!

    Kunne ikke selv tænke mig at bo i et gammelt hus, men nøjes med at nyde synet af den gamle, danske idyl! :-)

    *SMIL* fra Lisbet

    PS. Har du vervejet at fjerne de irriterende koder vi skal taste ind i forb. med kommentarerne? Ind imellem er det totalt umuligt at læse, hvad der står - og man skal prøve igen og igen...! ;-)

    SvarSlet
  7. Hej Lisbet
    troede egentlig jeg for længst havde fjernet de koder..må prøve igen syntes nemlig også selv de er irriterende hos andre
    tak for det lisbet :-)

    SvarSlet
  8. så skulle de være væk de dumme koder

    SvarSlet
  9. Obs
    1.sep er der green gate træf

    Fine fotos

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...