torsdag den 19. juli 2012

regn regn regn hvor er

........jeg bare træt af det og vi har endda været 14 dage på Mallorca med fuld sol, men det er svært at finde sommerhumøret frem...og ja så er jeg jo startet på arbejde igen, der lå ikke mindre end 667 mails da jeg kom tilbage...puha dog kunne jeg slette de 500 så detvar kun de 167 de skulle læses osv...

Nå men måtte en tur i haven og forevige de enkelte roser som har overlevet det massive regnvejr..


En af mine smukke hvide roser jeg ikke kan huske navnet på 


Karen Blixen tror jeg vist denne hedder...med regndråber på..

En lille Bille på vej 

Dejlig malerisk rose mellem lavendler




Her mine new dawn den til ventre er ny og den til højre blev flyttet sidste år og det kunne den ikke lide men den kommer da langsomt igen

Prøv at se vores blomme træ der er så mange blommer på så grene hænger ned ved græsset...
lige til masser af blommelkør

hvordan ser jeres have ud har I nogen roser der overlever i dette vejr?

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så nydelige roser du har og for en vakker have:)
    Virker som du har litt å gjøre etter at ferien var over:)
    Sov godt

    Klem Merete

    SvarSlet
  2. Hold da op - velkommen tilbage fra ferie hva! Puha..

    Smukke roser og ja hold da op med blommer.. Her ser det også lovende ud med frugt - i øjeblikket spiser vi moreller til vi er ved at revne Uhm!!

    Og ja regnen er lidt hård ved roserne, men vi kan heldigvis stadig nyde synet af nogen af dem - meen lidt sol ville ikke være dårligt :0)
    Ha' en dejlig dag
    KH.

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...