fredag den 10. juni 2011

Lille skift på væggen der....

Jeg elsker jo fine vers og skrift på væggen. Jeg har min egen måde at gøre det på.
Jeg laver ikke efter maleskabelon, men via en projektor jeg har, derved får jeg den størrelse på digtet/verset jeg gerne vil have.
Det første jeg går er at finde den font jeg gerne vil have, der kan downloades fine gratis fonte her http://www.dafont.com/ . Når jeg har fundet den så downloades den og indstalleres nemt på pc'en. Dernæst sætter jeg projektoren til og blænder det op på væggen i den størrelse jeg gerne vil have. Dernæst tegner jeg efter det og maler det op til sidst.
se billeder herunder.
Op på væggen med teksten
Så er skiften på væggen
Og det færdige resultat...
Verset er fra min poesi bog og jeg mener det oprindeligt stammer fra Sverige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...