fredag den 3. juni 2011

En dejlig tur til Frederiksberg have

Min mor og jeg var i går en tur i Frederiksbergs Have til mit hjem er mit slot udstillingen. Det var et pragtfuldt vejr. Vi fik købt en masse dejlige blomster og jeg en enkelt bluse fra Nalle-D se link til deres butik længere nede. Annette fra Vintage-life var også med.
Her er lidt skønne billeder derfra.
Super skønt skab som ellers ville passe godt ind hos os.
Lækre turkise skodder med en flot stor madonna foran
Et billede af nogle af de ting Annette fra Vinatge-life havde med, hun udstillede sammen med Nalle-D
Nalle-D. har de skønneste ting til kvinder og børn og de syr i de skønneste farver. For at besøge deres sider på nettet klik da på det med streg under.
Måtte også have et billede af denne flotte borddekoration som Petit havde lavet.
Dette må være næste syprojekt til Mille, den kunne da være fin på hendes værelse eller i haven om sommeren.

1 kommentar:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud.
    Tak for din hilsen på min blog.

    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...