lørdag den 12. januar 2013

Lidt forår i stuen

Mens vi går og rydder ud og op mm her i weekenden, så vil jeg lige vise hvad jeg fik købt hos min yndlings blomsterbutik Søster Flora i Greve...

Disse dejlige forårs kirsebærgrene de stod og skreg på mig og ville med hjem....

¨
Er de ikke smukke?


og scellia den smukke og lille forårsbebuder..plantet i mormors gamle holmegårds bygholm glas



Smukke knopper


også disse smukke zink friser har jeg købt i Søster Flora, for nogle gavekort jeg fik hertil i nov...
Giver lige prikken over i'et..

Hvad hygger I jer med i weekenden...??

5 kommentarer:

  1. Hej Tine
    Åh hvor er de smukke - tror også jeg må forbi min "blomster-pusher" imorgen ;0) Trænger til lidt mere forår indendørs..
    Jep her hygger vi også kan du tro - skønt bare at gå og nulre lidt rundt ik ;0)
    Glæder mig til at se mere fra jeres bryggers - er sikker på det nok skal blive godt.. Mon det var derfor du var i IKEA forleden ;0)
    God aften
    Kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det var derfor jeg var i Ikea en jeg er kommet lidt i bekneb med der hvor fyret står, der er lidt besværligt og ender måske med et hjemmelavet skab med skydelåger fra ikea.

      Slet
  2. Smukt og hvr det minder om den kommende dejlige tid : Forår :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare hyggeligt ud, er vild med de friser du har fået dig.
    Har også et gavekort til blomster, så jeg skal vist snart have det brugt, så jeg kan få frisket op, men skal lige hente mine nye stole først...

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. glæder mig til at se dine nye stole, og ja friserne dem er jeg rigtig glad ved..
      knus Tine

      Slet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...