onsdag den 4. april 2012

Hvad syntes I ?????

Jeg har set dette tilbud og ved ikke om det er godt? Har læst om kameraet og det skulle være et godt begynder kamera. Jeg skal bruge det til at tage gode billeder til bloggen, af børnene samt på ferier ect.. Jeg har ingen intentioner om at blive prof.




Tilbudet er på 3600 kr. For kamera, taske, objektiv på 75-300 mm samt 4GB SD kort.

Kom med jeres mening positiv som negativ, eller anbefal et godt begynder spejlreflekskamera..



- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Hej Tine

    Jeg tror det er et super godt kamera har selv et canon EOS 550 og det er jeg rigtig glad ved...
    Det da også helt vildt billigt.

    Håber i hygger jer, i Berlin.

    Ønsker jer en dejlig tur og en god Påske

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Hej Tine..Jeg har ikke så meget forstand på det, men jeg ønsker mig også rigtig meget et nyt og godt kamera..Jeg har lige set i elgigantens avis det samme kamera, som du her viser til 3000 kr, men så skal man købe en startpakke, der indeholder taske, 8 gb sd-kort, renseklud til 800 kr..De slår dog 300 kr af prisen, hvis man køber et nyt kamera, så alt i alt bliver det 3500, så lidt billigere end dit tilbud ;)Håber I nyder ferien, kh Camila..

    SvarSlet
  3. Hej Camilla,
    Havde godt set elgigantens tilbud men her får jeg en extra objektiv større zoom linse med den zoomer 75-300 mm.
    Så dette tilbud er lidt bedre, aner bare ikke om kameratet er godt.

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...