onsdag den 28. maj 2014

Ledreborg Livsstilsmesse here I come

Så er det imorgen at foråret største begivenhed for mig ihvertfald, det er der hvor jeg har kvailitid med mig selv og andre der elsker fransk/nordisk landstil mødes og snakker og selvfølgelig shopper til den helt store guldmedalje.

Trækvognen er sat frem, der er pakket ting ned til folk, som jeg skal mødes med fra nær og fjern og det tegner til at blive en skøn dag.

Vi er mange der skal mødes i parken kl 14 og vise vor fine fund frem, vi holder til på Facebook siden alle os der elsker fransk landstil.

Hvis ikke du kender Ledreborg livsstilsmesse er det Danmarks smukke og største livsstil udstilling på Ledreborg slot ved Lejre nær Roskilde et af de smukkeste steder i Danmark. Du kan læse mere her


Her er billeder fra sidste år.....

Husk at klikke på billederne så får i dem oppe i stor størrelse
























3 kommentarer:

  1. Ååå for en drøm, skjønner godt at du gleder deg veldig!!!
    Så gøy at du deler så mange fine bilder med oss :)

    SvarSlet
  2. Skønne billeder <3 Bare det var mig der skulle afsted. Håber at jeg er heldig at komme med til næste år. Dejligt med dine inspirationsbilleder :-)
    Hilsen Jane marie

    SvarSlet
  3. Skønne billeder Tine..<3
    Vi er nok mange der følger med på facebook for at se alle jeres fine fund..når man ikke selv kan komme afsted.
    Rigtig god tur og god shopping..:-)

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...