lørdag den 1. marts 2014

Lidt lækkert til boligen

1. Marts betyder første dag i forårs måneden...
Så skønt, solsorten er tilbage med sin fløjten, vintergækker og erantisser står i fuldt flor.
Det får da lige humøret til, at stige et par grader.
Jeg har fået lavet et par gode handler og købt lidt "nyt" gammelt.
Den gamle skodde passer perfekt i farve og størrelse til vores badeværelse.
Væggen var lidt hvid og syntes der skulle lidt farve ind.




Ser her lige i øjet til  "our lady of Lourdes  og de flotte tørrede hortensia, er rigtig fornøjet for den..



Så er der dette alt for skønne akvarie, med en super patina.
et par hornvioler har fundet vej sammen med grønne æg og hjemmelavet påskeæg




Jeg har listet lidt påskeæg ind fordi jeg er ved at forberede mig til påskekursus jeg skal afholde næste søndag


Er så glad for mine fund og foråret er her...Super skønt giver humøret et tak op ad.

Dejlig weekend til jer

4 kommentarer:

  1. Hvor er jeg vild med den Madonna. Hold da nu lige op. :-)
    God uge
    Kh Birgitte

    SvarSlet
  2. Så vakkert! Utrolig fine små påskeegg:)) Ha en fortsatt fin dag! Klem

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...