onsdag den 4. december 2013

Her kommer en hurtig DIY




Her kommer en hurtig DIY, disse små søde engle ophæng er meget hurtig at lave.

Jeg har klippet et langt stykke crepepapir ud,
 givet det lidt alm. hvid lim (fx billigt trælim fra jem og fix) 
og  glimmer langs kanten. 
Hernæst har jeg ladet dem tørre. 
Så har jeg fundet lidt sytråd, som jeg har trukket igennem (riet) på langs.
Dernæst er den limet i de 2 ender,
 så den danner et rundt hoved.
 Resten af tråden er brugt til at lave ophæng i.
Til allersidst er det limet et glasbillede på,
 og så har den fået lidt kaffe/vand blandet sprøjtet på så den ser lidt gammel ud. 
Den lille er lavet på sammen måde dog,
 har jeg foldet den som man folder en vifte eller harmonika.
God fornøjelse.









4 kommentarer:

  1. Sødt og enkelt, Tine ... Ville også være fedt med PANGfarver! :-)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. LOVE IT:)
    De var jo bare kjempe søte:)
    Klem Merete

    SvarSlet
  3. Sikke mange fine sager du får lavet i øjeblikket Tine :0)
    Tak for DIY..
    Ha' en dejlig aften
    Kram

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...