søndag den 12. maj 2013

Vinder af give away Genialt genbrug


Hej alle sammen. 





Så blev det den 12 maj og det betyder jo at jeg skal have fundet en vinder af min giveaway.

Først vil jer gerne takke jer alle for deltagelse, på her men også på min facebookside.

Mille har trukket den heldige vinder som er....


Tina Irene Povlsen.


Hjertelig tillykke Tina, jeg sender dig en mail om lidt.




Tak til alle her andre, tak fordi I gad at lege med. Jeg håber I har lyst at blive hængene...og stay tunned...MilleVanille fylder 2 år senere på måneden, så der kommer endnu en give away.



3 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderen og håber du havde en dejlig Mors dag. :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Eigh, det er jo mig. Hvor er jeg bare glad for det. Lige hvad jeg ønskede mig...
    Har haft et par travle dage, og har derfor ikke fået tjekket mail og blogs, hvilket jeg er i færd med nu... Sikken en fantastisk dejlig overraskelse, og en ekstra mors dag gave, som jeg helt sikkert vil få megen glæde af... Min dag var dejlig - omgivet af familien, da vi dagen forinden havde fejret vores store søns fødselsdag hos ham og hans kæreste, og derfor havde familiebesøg her hos os, grundet længere transport. Eftermiddagen stod på en tur til Kbh. hvor vi fik lækker mad på et dejligt spisested inden turen gik til fodboldkamp i Parken. Farmand havde fået 4 billetter - han og vores efternøler prinsessen på 10 er vilde med turene herind. Så af sted med os - prinsessen + bedsteveninden. Jeg selv er ikke den store fodboldfreak, men det er nu hyggeligt nok alligevel. :-)Og mors dags gaverne var også bare så fine. En rigtig flot opstammet plante med smukke vinrøde blomster til krukke ved døren, samt 2 meget søde fyrfadsglaslygter fra Ib Laursen. :-)
    Endnu en gang tak - Jeg glæder mig så meget til at modtage min fine præmie...

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...