fredag den 8. marts 2013

Fransk brudekrans

Prøv at se denne smukke brude krans jeg har købt, 
det er en kopi af de gamle franske brudekranse.
Men det gør ikke noget de er SÅ smukke de her.

Den er lavet af Karen Houmann Pedersen.
Den er lavet af gamle og nye blonder, 
stof fra bla. gamle underkjoler,
 alt er klippet fint ud og snoet rundt og syet fast i hånden.
 Er den ikke smukt lavet?



Har sat den ind i en af mine bryllupsglober


Det hele lidt fra afstand.






Herunder ser du et udpluk af alle de smukke håndlavede kranse hun har til salg.
Du finder Karen på Facebook i gruppen "Alle os der elsker fransk landstil"
Her kan du finde Karens smukke kranse under billeder eller prøve at klikke 


Dette Billede er venligst lånt af Karen

Det er også lånt af Karen...



Er de ikke smukke? 
de ligner rigtig godt syntes jeg...men sikke et stort arbejde...
Dejlig weekend til jer

Jeg skal holde krea kursus på søndag med mine æg,
Som en sød dame, har arrangeret, så det bliver super hyggeligt.
Vi bliver vist 11-12 damer ,som alle elsker den franske stil.
Glæder mig så meget til at give ud af mine kreative evner, 
og jeg  er super spændt...

Hvad skal I lave i weekenden?





3 kommentarer:

  1. Hej Tine
    Jo de er rigtig smukke, og en meget billig pris, når man tænker på det kæmpe arbejde det er at lave sådan en flot brudekrans.

    Jeg glæder mig også til på søndag, jeg lægger jo hus til, og glæder mig til at få nogle nye ideer. Og bare samværet med ligestillede, det bliver så godt.

    God weekend til dig.

    Mange hilsner Bettina

    SvarSlet
  2. Ååååå...den var bare utrolig skjønn:)
    Nydelig farge og helt skjønn i den herlig glasskuppelen:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlet
  3. De er meget smukke de kranse.
    Jeg kan godt forstå du må eje en af dem <3

    Rigtig god week-end søde
    Knus Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...