tirsdag den 19. februar 2013

Vild med vinduer og skodder






Jeg tror når man er til den franske stil, 


så er det også et must med gamle vinder og skodder i indretningen 













Her en madonna foran et gammelt vindue




Mellem alt det hvide har jeg et grønt hjørne hvor denne fine grønne skodde står...







Et flot gammelt vindue fra et gammelt skur er nu brugt som billede ramme


en ide som jeg så hos tre-engler.blogspot.no 







Her en fin stor skodde, hvor min Jielde lampe står foran 








herunder billedet af noget der står højest på min ønskeliste nemlig at 


lave et Tv skab til alt elektronik Playstation, wii, router mm, som ikke rigtig passer til stilen, det gør derimod sådan et skab...ikke?? så jagten er gået ind på de helt rigtige skodder til den helt rigtige pris og i den rigtige størrelse...










Man kan finde gamle vinduer og skodder på fx container pladsen (hvis man må klunse der hvor I bor Det må man desværre ikke her hvor jeg bor) ellers kan man også finde nogle hos www.Genbyg.dk


hvis du vil købe de lidt dyre franske af slagsen så er det bare at google..


eller besøge nogle af de link jeg har liggende i venstre side i min blogroll.


eller står du og skal til Sverige så er dette lige sagen http://www.fonsterantiken.nu/


her er mange smukke døre og vinduer


fandt dette meget lille billeder på deres hjemmeside
















Hvad med dig bruger du skoder og vinduer i indretningen?


hvis ja hvad er dine ideer?


















7 kommentarer:

  1. Hej Tine
    Det ser rigtig fint ud - men jeg tror desværre ikke jeg får overtalt Gårdejeren til at have vinduer eller skodder indendørs.. Håber dog stadig på at få ham overtalt til et par skodder i soveværelset, for det ville være så fedt! Er også vild med ideen om at bruge et gammel vindue som billedramme - mon jeg kan overtale ham til det hi hi ;0)

    Udendørs er det indtil videre gået lidt bedre - jeg har et gammelt staldvindue stående på et bord i vognporten.. Jeg drømmer også om at få bygget et drivhus/havestue af gamle vinduer - men det er jo et lidt større projekt :0)

    Kram

    SvarSlet
  2. Ser vildt godt ud ..er også fuldstændig vild med dem ❤knus Tina Troelsen ❤

    SvarSlet
  3. Hej Tine
    du har fuldstændig ret skodder og vinduer er bare et must jeg har selv store skodder købt hod K&co på vesterbrogade og de er mit kæreste eje,jeg elsker dem bare.
    Jeg kunne også godt tænke mig vinduer ,men har ikke nogen (endnu) men det skal nok komme en dag.
    Jeg flytter dem lidt rundt nogle gange står de på siden af mit store udkigsvindue i stuen og andre gange på hver side af sofaen ......... skønt skønt skønt.
    Vi ses d. glæder mig til at møde dig . knus Maj-Britt

    SvarSlet
  4. Hej Tine
    Som altid smukke billeder af dit hjem. Jeg har i over 1½ år været på jagt efter et skab til mit tv - desværre har jeg et tv der er lidt for stort til dem de havde i IKEA engang, det kunne evt. males
    Knus Bettina

    SvarSlet
  5. Meget fine billeder som altid. Jeg er vild med vinduer og skodderne også, men der eneste jeg selv har herhjemme er et hænge virtrineskan, lavet med 2 gamle vinduer. Det har en ganske speciel charme. :-)
    Ønsker dig en helt fantastisk weekend og sender et kram for dine altid søde kommentarer. :-)
    Birgitte

    SvarSlet
  6. Fine billeder. Du er god til at få den rigtige stemning frem :-)

    Rigtig god week-end søde.

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  7. Håller med dig att det är otroligt roligt att använda gamla fönster och skodder i inredningen.
    Det ser så himla fint ut där hemma hos dig, mysigt och hemtrevligt.
    Ha en skön söndag.
    Kram Gerda

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...